1. خانه
  2. /
  3. مقالات
  4. /
  5. امداد خودرو سردرود

امداد خودرو سردرود

نوشته شده در تاریخ : می 22, 2024

امداد خودرو سردرود آماده‌ی ارایه‌ی کلیه‌ی خدمات امدادی خودرو اعم از یدک کش سردرود، خودروبر سردرود می‌باشد. جهت اعزام سریع با شماره 09144927787 تماس بگیرید.

یدک کش سردرود

تمامی یدک کش‌های امداد خودرو حضرتی مجهز به چرخگیر استاندارد می‌باشد و خودروی شما را به هرجای ایران حمل می‌کند. ما می‌توانیم خودروی شما را بدون مشکل به سراسر ایران حمل کنیم.

مزایای یدک کش‌های سردرود

  • حمل خودرو به صورت تضمینی
  • ادوات استاندارد و به روز
  • حمل خودرو در اسرع وقت
  • شماره تماس سریع: 09144927787
  • کادر مجرب و حرفه‌ای
رژه امداد خودرو سردرود

اعزام فوری یدک کش در سردرود

جهت اعزام فوری یدک کش در سردرود و جاده‌های واصله می‌توانید با شماره 09144927787 تمای بگیرید.

امدادگران ما خودروی شما را در اسرع وقت با کیفیت عالی و بدون معطلی به صورت تضمینی حمل خواهند کرد.

کفی خودروبر سردرود

جهت حمل خودروهای لوکس و کلاسیک از سردرود به مقصد کلیه‌ی نقاط ایران با خودروبر سردرود تماس بگیرید.

کفی خودروبر نوعی خودروی کفی است که خودروی شما پشت آن قرار داده می‌شود تا خودروی شما بدون حرکت روی چرخ‌ها به مقصد دلخواه شما حمل شود.

بهترین روش برای حمل خودرو در سردرود یدک کش می‌باشد اگر خودروی شما لوکس است و یا می‌خواهید در مسافت طولانی خودروی خود را حمل کنید می‌توانید با خودروبر سردرود تماس بگیرید.

خودروبر  سردرود کنار درختها
حمل خودرو در سردرود با خودروبر و یدک کش

اعزام فوری خودروبر در سردرود

جهت اعزام سریع کفی خودروبر در سردرود می‌توانید با شماره 09144927787 تماس بگیرید. ما می‌توانیم خودروی شما را بدون آسیب به سراسر نقاط ایران حمل کنیم. جهت حمل خودرو از سردرود به تهران، جلفا، صوفیان، هادیشهر، بازرگان،ماکو، خوی،قره ضیاالدین و سایر شهرهای ایران حمل کند.

مکانیک سیار سردرود

اگر خودروی شما در سردورد و جاده‌های واصله خراب شده است می‌توانید با ما تماس بگیرید تا مکانیک سیار ما در سردردو با اعزام به محل شما خودروی شما را در اسرع وقت تعمیر کنند. شماره تماس و اعزام سریع: 09144927787.

کلیه‌ی ایرادهای فنی خودرو توسط امداد خودرو سردرود در محل رفع و یا با یدک کش به مکانیکی یا باتری سازی انتقال داده خواهد شد.

باتری ساز سیار سردرود

جهت رفع کلیه‌ی ایرادهای برقی خودرو در سردرود و حومه می‌توانید با ما تماس بگیرید تا باتری ساز سیار به محل شما اعزام شود. اعزام فوری و تماس سریع: 09144927787

کلیه‌ی ایرادهای برقی خودرو اعم از تعویض پمپ بنزین، تعویض باتری، باتری به باتری و سایر خدمات کارگاه باتری سازی در محل شما انجام خواهد شد.

مناطق تحت پوشش امداد خودرو سردرود

امداد خودرو سردرود تمامی قسمت‌های حومه سردرود و جاده‌های واصله را پوشش می‌دهد. با یک تماس امداد گران ما به محل شما اعزام خواهند شد و خودروی شما را در سریع‌ترین زمان ممکن راه اندازی خواهند کرد.

سایر خدمات ما

  • حمل خودرو در سراسر ایران
  • حمل خودرو به کشورهای همسایه
  • حمل خودرو با یدک کش به سراسر ایران
  • امداد قفل سوئیچ
  • امداد سوخت رسانی
  • پنچرگیر سیار

اقدامات لازم قبل از تماس با امداد خودرو

قبل از تعمیر امداد خودرو سعی کنید ایراد خودروی خود را پیدا کرده و رفع نمایید. اگر فکر می‌کنید خودروی شما ایراد برقی دارد فیوزها و باتری را بررسی کنید در صورت نیاز فیوز سیاه شده را تعویض کنید. در برخی خودروها رله دوبل را تعویض و کنترل کنید معمولا خرابی رله دوبل خودرو استارت می‌زند اما روشن نمی‌شود. اگر سیم کلاچ، پمپ بنزین شما خراب شده یا خودروی شما ایراد دیگری دارد با ما تماس بگیرید و مشکل خودروی خود را توضیح دهید تا ما امدادگران ما بهتر بتوانند خودروی شما تعمیر و راه انداز ی کنند. اگر ایراد خودروی شما در محل رفع نگردد ما می‌توانیم خودروی شما به مکان دلخواه شما یا نزدیک ترین مکاکنیک حمل کنیم.

.