1. خانه
  2. /
  3. مقالات
  4. /
  5. امداد خودرو یامچی

امداد خودرو یامچی

نوشته شده در تاریخ : مارس 2, 2024

امداد خودرو یامچی : 1893 | حضور فوری امداد خودرو در یامچی

امداد خودرو یامچی | خودرو بر یامچی | یدک کش خودرو در یامچی | کفی خودرو یامچی | کفی خودروسوار یامچی | جرثقیل خودرو یامچی | ماشین بر یامچی | مکانیک سیار خودرو در یامچی | حمل خودرو توسط امداد خودرو یامچی .

امداد خودرو یامچی یکی از بهترین شرکت های ارائه خدمات در شهر یامچی و حومه میباشدکه با رانندگانی مجرب و کار آزموده در حوزه امداد خودرو یامچی و خدماتی چون کفی خودروبر در یامچی و یدک کش در یامچی و جرثقیل خودرو در یامچی و کفی امدادخودرو یامچی بصورت شبانه روزی به بهترین نحو ممکن در خدمت هموطنان عزیز میباشد.

خدمات ما مکانیک سیار امداد خودرو ، کفی خودرو بر ، یدک کش امدادخودرو ، جرثقیل حمل خودرو ، لوازم یدکی خودرو در یامچی و .. میباشد که در صورت نقص فنی با شماره امداد خودرو یامچی حضرتی 09144927787 تماس بگیرید .

امداد خودرو یامچی

امداد خودرو یامچی | خودروبر یامچی | مکانیک سیار امداد خودرو یامچی | یدک کش یامچی | حمل خودرو یامچی | جرثقیل یامچی : 09144927787

امداد خودرو یامچی دارای شرکت معتبر و مجوز رسمی از سازمان های مربوطه در شهر یامچی میباشد. این شرکت امدادخودرو دارای نمایندگی در سراسر کشور میباشد که نزدیکترین امداد خودرو یامچی در کوتاهترین زمان ممکن با استفاده از جی پی اس امداد خودرو در یامچی نزد امداد خواه حاضر میشود .

معرفی کوتاه از شهر یامچی و خدمات امداد خودرو یامچی | یدک کش یامچی

امداد خودرو یامچی | بخش یامچی به مرکزیت شهر یامچی در تاریخ ۸ مرداد سال ۱۳۷۴ به تصویب هیئت محترم وزیران رسیده و در تاریخ ۱۸ مرداد سال ۱۳۷۴ به تأیید مقام محترم ریاست جمهوری رسیده و در محدوده شهرستان مرند تأسیس و شروع به کار نموده‌است.

این بخش در شمال غربی شهرستان مرند با وسعتی حدود ۸۵۰ کیلومترمربع واقع شده‌است. از طرف شمال با شهرستان جلفا و از طرف شرق به بخش مرکزی شهرستان مرند و شهرستان جلفا و از طرف غرب به بخش مرکزی شهرستان مرند و از طرف غرب به شهرستان خوی و بخش مرکزی مرند محدود می‌گردد. این بخش بر اساس آخرین تقسیمات کشوری دارای دو دهستان ذوالبین و یکانات می‌باشد که دارای ۳۱ آبادی که ۲۸ آبادی دارای سکنه و ۳ آبادی خالی از سکنه می‌باشد.[۱]

یامچی یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی ایران است و این شهر مرکز بخش یامچی می‌باشد. یامچی در لغت به معنای چاپارخانه است که شواهد و قرائن تاریخی حاکی از این می‌باشد که این بخش از گذشته‌های دور در مسیر جاده ابریشم واقع شده بوده که بین اهالی به جاده (دوه چی) معروف است. یامچی بسیار خوش آب و هوا با زمستان‌های رؤیایی و تابستان‌های خنک است. این منطقه با مناظر و طبیعت چشمگیر، مردمی خونگرم و مهمان دوست دارد.

امداد خودرو یامچی
حمل خودرو با کفی خودروبر توسط امداد خودرو یامچی حضرتی 09144927787 و 1893

امداد خودرو یامچی | خودروبر یامچی | مکانیک سیار امداد خودرو یامچی | یدک کش یامچی | حمل خودرو یامچی | جرثقیل یامچی : 09144927787

امداد خودرو یامچی حضرتی دارای مجوز رسمی از شرکت امداد خودرو یامچی و زیر نظر شرکت امداد خودرو همیار نصیر ایثار ش ث 2725 ( سراسری ) و سازمان ترافیک و پایانه و تعزیرات در شهر یامچی است.

هدف ما ارائه خدمات با کیفیت در سریعترین زمان ممکن و ضمانت خدمات امدادگر در یامچی است. خدمات ما شامل یدک کش ،خودروبر یامچی،کفی یامچی و مکانیک سیار در یامچی است. امداد خودرو یامچی به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد .

پرسنل و خودروهای یدک کش امداد خودرو حضرتی با حضور در محل مورد نظر شما در کمترین زمان ممکن ، تمامی خدمات امدادرسانی و جابجایی خودروی شما را با بهترین کیفیت انجام میدهند .

پرسنل امداد خودرو یامچی افرادی هستند که با در اختیار داشتن دانش و تخصص کافی در زمینه رفع مشکلات فنی خودروها و توانایی های جسمی و مهارت و تجربه و تخصص کافی به همراه یک خودرو امداد به عنوان عضوی از شبکه امداد خودرو یامچی در جهت ارائه خدمات امدادی برای خودروهای شما عزیزان فعالیت میکنند.

مجموعه ما یکی از معتبر ترین امداد خودرو ها در کشور بوده و داری سابقه طولانی ، پر افتخار و ماندگار در این حوزه کاری میباشد .

هم اکنون بسیاری ازمشتری های ما شاهد خدمات امدادی با کیفیت و بسیار مطلوبی از ما هستند .

عملکرد قابل قبول ما در جاده های کشور یکی از افتخارات ماست هدف اصلی امداد خودرو یامچی ارائه خدمات با کیفیت در حوزه امدادگری میباشد .

 

شماره تماس امداد خودرو یامچی : 1893 | حضور فوری امداد خودرو در یامچی

اگر درخواست هرگونه خدمات امدادی برای ماشین های ایرانی و خارجی را دارید می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

  • 09144927787
  • 09149926390
امداد خودرو یامچی

امداد خودرو یامچی چه خدماتی انجام میده ؟ ودر چه شرایطی با امدادخودرو یامچی شرکت امداد خودرو همیار نصیر ایثاردر تماس باشیم؟

امداد خودرو یامچی وسیله ای است که می توان برای جابجایی انواع خودروها  به مکان های مختلف استفاده کرد از جمله دلایلی که نیازمند جابجایی خودرو هست خودروی صفر کیلومتر و رساندن آن بدست مشتریان محترم یا تصادفات جاده ای که منجر به خرابی و صدمه دیدن خودرو ها شده یا به هر دلیلی خودرو روشن نشده و یا با حرکت دادن خودرو امکان اسیب دیدن بیشتر خودرو وجود دارد،در این مواقع میتوان از خودرو بر استفاده کرد.

 خودروبرهای امداد خودرو یامچی انواع مختلفی دارند که عبارت است از: جرثقیل امداد خودرو یامچی یا نیسان چرخ گیر و خودرو سوار که این خدمات بدون آسیب به خودروی مشتری بابیمه و بارنامه معتبر و قانونی بصورت شبانه روزی با خوردو بر یامچی انجام می گیرد. 

کلیه خدمات با مجوز رسمی از سازمان های مربوطه و با بیمه و بارنامه رسمی و دولتی ارائه میشود .

خدمات امداد خودرو یامچی : حضور فوری امداد خودرو در یامچی

  • مکانیک سیار
  • یدک کش، خودروبر
  • کفی،خودروسوار
  • امداد باطری
  • پنچری سیار
  • سوخت رسانی سیار
  • امداد قفل و سوئیچ
امداد خودرو یامچی

حمل خودرو با نیسان چرخ گیر و خودروبر بابیمه و بارنامه معتبر بصورت شبانه روزی در شرکت امداد خودرو یامچی :

امداد خودرو در یامچی با نیسان های چرخگیر و خودروبر های به روز کشور برای حمل انواع خودروهای خارجی و داخلی در هر ساعت از 24 ساعت روز به تمام نقاط کشور با مناسبت ترین قیمت و با ایمنی کامل خدمت رسانی می کنند.

امداد خودرو یامچی در خدمت هم میهنان عزیز برای جابه جایی خودرو های صفر کیلومتر به تمام نقاط کشور با بیمه بار می باشد.

عملکرد تمامی امدادگران شرکت امداد خودرو حضرتی به صورت کامل تحت نظارت این شرکت می باشد تا بهترین خدمات را به شما عزیزان بدهیم.

انواع خودرو های چرخگیر از جمله نیسان وانت امداد خودرو از توانایی  قابل ملاحظه ای برای حمل خودرو در جاده های کوهستانی برخودار هستند.

پنچرگیری سیار در یامچی : حضور فوری امداد خودرو در یامچی

امداد خودرو یامچی | لازم است قبل از حرکت از سالم بودن زاپاس خودرو اطمینان داشته باشیم چرا که ممکن است در طول مسیر نیاز به تعویض تایر باشد. درصورتی که به هنگام تعویض زاپاس خودرو به همراه نداشته باشیو ویا معیوب باشد پنچرگیری سیار در مرند توسط امداد خودرو مرند به کمک شما خواهد پرداخت.

کفی امداد خودرو یامچی : حضور فوری امداد خودرو در یامچی :

به دلیل گسترش شبکه جاده ای و استفاده روزافزون از خودروها نیاز به تجهیزاتی به نام کفی خودروبر می باشد وظیفه حمل و نقل خودرو جهت سوار شدن بر روی کامیونت یا تریلر را بر عهده دارند استفاده می شود. کفی های خودروبر یامچی یکی از بهترین و مطمئن ترین روش هابرای حمل خودرو و جلوگیری از آسیب حین جابجایی است.

امداد خودرو یامچی

هفت مورد از شایع ترین مشکلات گیربکس اتوماتیک | امداد خودرو یامچی

در صورت بروز این اختلالات و مشکلات در خودروی خود با امداد خودرو مرند تماس بگیرید.

1-احساس لرزش در جعبه دنده

2- اتومبیل گیربکس را درگیر نمی کند و یا حرکت نمی کند

3- اتومبیل تولید صدا می کند: صدای ناله، وزوز یا کوبش هنگامی که دنده در حالت خلاص قرار دارد

4- بویی مثل بوی سوختگی به مشام می رسد

5- دنده از جای خود خارج می شود  

6- سطح پایین روغن گیربکس یا نشت آن

7- چراغ اخطار موتور خودرو روشن است

بهترین شرکت امدادخودرو در یامچی چه ویژگی هایی دارد ؟

بهترین خودروبر یامچی باید در سریع ترین زمان ممکن خودش را به شما برساند، دارای تجهیزات لازم برای تعمیر خودروی شما در لحظه باشد، مجهز به جدیدترین خودرو ها ی حمل خودرو باشد و در صورت نیاز خودروی شما را به نزدیک ترین مکانیک مورد نظر برساند و همینطور تمام خدمات مورد نیاز خودروی شما را در هر زمان و مکان به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

شماره امداد خودروی شبانه روزی در یامچی : تماس فوری 1893

شما با تماس گرفتن با امداد خودرو یامچی، امدادگران ما در نقاط مختلف شهر به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشند.

امداد خودرو یامچی

شعبه ها: سراسر کشور همراه شماییم با شرکت امداد خودرو یامچی

امداد خودرو یامچی حضرتی در کلیه استانها و شهرهای کشور شعبه دارد و یکی از آن شهر ها یامچی است که امدادگران ما در نواحی مختلف مرند به صورت تمام وقت و 24ساعت در 7 روز هفته آماده اعزام به محله مورد نظر می باشند.

هدف از خدمات امداد خودرو سراسری حضرتی کسب رضایت شما میباشد خدمات امداد خودرو برای انواع خودروهای ایرانی و خارجی انجام خواهد شد.

با امداد خودرو یامچی ایمن و راحت سفر کنید و نگران خرابی خودرو در هنگام سفرتان نباشید، چرا که 24ساعته در کنارتان هستیم .

برخی از شهرهای دارای نمایندگی فعال : 09144927787

امداد خودرو تبریز / مرند / اردبیل / مشهد / شیراز / اصفهان / کرمانشاه / جلفا / صوفیان / ماکو / بازرگان / خوی / تهران / کرج / ایلخچی / بناب / ملکان / آستارا / رشت / سمنان / بندرعباس / بوشهر / اهواز / میانه / گرمسار / قزوین / زنجان / شبستر / ارومیه / رشت / زاهدان / یزد / قم / بم / کرمان / ایلام / همدان

سراسر کشور همراه شماییم : 56775073 – 021

مناطق تحت پوشش خودروبر همیار نصیر ایثار | امداد خودرو یامچی :

خودروبران بندرعباس / خودروبران جلفا منطقه آزاد ارس / خودروبران خوی / خودروبران کشکسرای / خودروبران یامچی / خودروبران بازرگان / خودروبران ماکو / خودروبران صوفیان / خودروبران هادیشهر / خودروبران مرند / خودروبران ملکان / خودروبران سلماس / خودروبران شبستر / خودروبران تبریز

امداد خودرو یامچی خدمات یدک‌کش در یامچی برای خودروهای خراب و مانده میان مسیر است.

شماره امداد خودرو یامچی : 09144927787

حتما تا به حال برای شما هم پیش آمده است که خودرو شما به صورت ناگهانی دچار نقص فنی شود و در جاده گرفتار شوید. در این شرایط می‌توانید با امداد خودرو یامچی تماس بگیرید و آدرس مورد نظر را برای آن‌ها ارسال کنید. امداد خودرو در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیرو کمکی خود را می‌فرستد و تجهیزات و امکانات ویژه‌ای در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

اگر می‌خواهید اطلاعات کاملی در مورد امداد خودرو یامچی و مزایا امداد خودرو داشته باشید، بهتر است این مقاله را با دقت بخوانید.

امداد خودرو یامچی در همه‌ی شهرها وجود دارد و همواره آماده خدمت رسانی به افرادی می‌باشد که خودرو آن‌ها دچار نقص فنی و مشکل شده است. به عنوان مثال امداد خودرو یامچی یکی از بهترین تیم‌های امداد در سطح کشور را دارد و مشکل خودرو شما را به راحتی حل می‌کند.‌

امداد خودرو یامچی به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مردم می‌باشد و آرامش مسافران را به خوبی تامین می‌کند. به طور کلی می‌توان گفت که امداد خودرو به گروهی از افراد باتجربه و مجرب می‌گویند که به راحتی می‌توانند نقص فنی خودرو را برطرف کنند. توجه به این نکته حائز اهمیت است که در صورتی که آسیب خودرو جدی باشد و امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد، خودرو مورد نظر را با یدک کش حمل خودرو یامچی جابجا می‌کنند. در این صورت خودرو مورد نظر را به مکانیکی می‌برند و به صورت تخصصی مشکل آن را حل می‌کنند.‌

امداد خودرو مانند آمبولانس خودرو است زیرا در سریع‌ترین زمان ممکن خود را به محل می‌رساند و لوازم ضروری و تجهیزات اولیه را همراه خود دارد. امداد خودرو همه‌ی خدمات مورد نیاز برای تعمیر خودرو را بکار می‌برد و نهایت تلاش خود را بکار می‌گیرد.

مکانیک سیار امداد خودرو در یامچی : یدک کش امداد خودرو یامچی : 1893

مکانیک سیار امداد خودرو مرند

مکانیک امداد خودرو شبانه روزی یامچی : 09144927787

خدمات امداد خودرو یامچی

یدک کش یامچی

جهت اعزام یدک کش در یامچی با شماره 09144927787 تماس بگیرید. امدادگران ما آماده‌ی حمل خودروی شما در یامچی با استفاده از یدک کش‌های چرخگیر استاندارد هستند. امدادگران ما در عرض ۱۰ دقیقه به مکان شما اعزام خواهند شد.

خودروبر یامچی

جهت حمل خودرو در یامچی بدون حرکت روی چرخ‌ها می‌توانید از کفی خودروبر استفاده نمایید. جهت اعزام کفی خودروبر در یامچی با شماره 09144927787 تماس بگرید.

کفی خودروبر نوعی کامیونت مخصوص حمل خودرو است. ما می‌توانیم خودروی شما را بدون آسیب با بیمه‌نامه و بارنامه رسمی به سراسر کشور انتقال دهیم.

برچسب‌ها:, , , , , , , , , , , , , , ,
.