1. خانه
  2. /
  3. مقالات
  4. /
  5. امداد خودرو خسروشاه

امداد خودرو خسروشاه

نوشته شده در تاریخ : می 16, 2024

امداد خودرو خسروشاه

امداد خودرو خسروشاه آماده حمل و تعمیر انواع خودروهای لوکس ، کلاسیک و صفر کیلومتر و نقص فنی است. جهت اعزام امدادگر به صورت شبانه روزی با شماره 09144927787 تماس بگیرید.

ما می‌توانیم خودروی شما را با کفی خودروبر یا یدک کش در اسرع وقت و به صورت تضمینی حمل کنیم.

حمل خودرو در خسروشاه با نیسان چرخگیر یا خودروبر به تبریز، مرند، شبستر، صوفیان و کلیه‌ی شهرهای ایران امکان پذیر است.

شماره تماس امداد خودرو خسروشاه

  • ۱۸۹۳ بدون کد فقط در استان آذربایجان شرقی
  • شماره تماس سریع: 09144927787
  • شماره تلفن شکایات: 02156775073

یدک کش خسروشاه

جهت حمل خودرو با یدک کش های استاندارد مجهز به چرخگیر هیدرولیک با شماره 09144927787 تماس بگیرید تا نزدیک ترین امدادگر ما به شما در اسرع وقت در محل شما حاضر باشد.

یدک کش امداد خودرو خسروشاه
حمل خودرو در خسروشاه و حمل خودرو در تبریز با یدک کش و خودروبر

حمل خودرو با چرخگیر استاندارد خودروی شما را بدون آسیب و هیچگونه مشکلی حمل می‌کند. تمامی خودروهای لوکس و نقص فنی بدون آسیب دیدگی و به صورت تضمینی حمل می‌شود. با توجه به اینکه یدک‌کش‌های ما مجهز به چرخگیر هیدرولیک هستند جلوبندی و سپر خودروی شما هیچگونه آسیبی نمی‌بیند و شما می‌توانید خودروی خود را به سلامتی در مقصد تحویل بگیرید.

یدک کش خسروشاه خودروی شما را بدون آسیب دیدگی حمل می‌کند

خودروبر خسروشاه

جهت حمل انواع خودرو در خسروشاه به مقصد کلیه‌ی شهرهای ایران با شماره 09144927787 تماس بگیرید. ما خودروی شما را با بیمه نامه و بارنامه رسمی و با نرخ دولتی در سراسر ایران و به صورت تضمینی حمل خواهیم کرد.

خودروبر خسروشاه-امداد خودرو خسروشهر

حمل خودرو در خسروشاه به تهران و سایر شهرهای ایران با خودروبر یکی از بهترین روشهاست که کمترین استهلاک را به خودروی شما وارد می‌کند. اگر یک خودرو لوکس دارید و نمی‌خواهید با یدک‌کش حمل کنید یا اگر یک خودروی بدون پلاک یا پلاک غیر ایرانی دارید می‌توانید خودروی خود را با خودروبر حمل کنید.

مکانیک سیار خسروشاه

اگر خودروی شما در خسروشاه و جاده‌های واصله با مشکل مواجه شده می‌توانید با شماره 09144927787 تماس بگیرید تا مکانیک و امدادگران ما در اسرع وقت به محل شما مراجعه کرده و خودروی شما را تعمیر کنند.

تمامی ایرادهای فنی خودرو از جمله تعویض سیم کلاچ، سیم گاز، سیم ترمز و … در محل شما رفع می‌شوند تا شما بتوانید با خیال آسوده به راه خود ادامه دهید.

باتری ساز سیار خسروشاه

اگر پمپ بنزین شما خراب شده یا باتری خالی کرده‌اید با 09144927787 تماس بگیرید تا باتری سازان سیار ما خودروی شما را در اسرع وقت راه اندازی کنند.

امروزه حمل خودرو به خاطره نیازهای کوچک مقرون به صرفه نمی‌باشد و بهتر است خودروی شما در محل تعمیر گردد.

پنچرگیر سیار خسروشاه

حمل و یدک کردن خودروهای پنچر و بدون لاستیک به پنچرگیری مشکل است و می‌تواند خودروی شما را با مشکل مواجه کند. جهت بهبود روند تعمیر خودرو خود با امداد خودروبازرگان تماس بگیرید که در خسروشاه نیز ارایه‌ی خدمات می‌کند.

سوخت رسانی خسروشاه

اگر خودروی شما در راه مانده و سوخت تمام کرده‌اید با ما تماس بگیرید تا امدادگران ما با یدک گالن پر از سوخت به محل شما مراجعه کرده و باک شما را پرکنند.

امداد قفل و سوئیچ

گاهی اوقات کلید شما داخل خودرو مانده و خودرو قفل شده است و نیاز است، اگر نمی‌توانید درب خودرو را باز کنید با امداد گران ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت به محل شما اعزام شده ودرب خودروی شما را بدون آسیب به خودرو باز کنند

سایر خدمات امداد خودرو خسروشهر حضرتی

  • حمل خودرو در سایر شهرهای ایران
  • حمل خودرو به کشورهای همسایه
  • امداد قفل و سوئچ
  • تست موتور سیار

مزایای امداد خودرو حضرتی

  • ارایه‌ی خدمات به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته بدون تعطیلی
  • ارایه‌ی خدمات در سراسر شهرها و جاده‌های کشور
  • مقرون به صرفه با نرخ مصوب دولتی
  • کادر مجرب، حرفه‌ای و با تجربه
  • حمل خودرو با بیمه نامه و بارنامه رسمی
  • دارای مجوز از مارجع ذیصلاح دولتی
.